Mottó

Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a megváltoztathatót, Türelmet, hogy elviseljem a megváltoztathatatlant, Bölcsességet, hogy megkülönböztessem a kettőt!” (Marcus Aurelius)

Csak tömören, a lényeg

641stone próbálkozásai HUSNG műfajban

Állandó oldalak

2013.09.19. 12:13 husng

Magamról

Webes szoftverfejlesztésben dolgozom, és már egy kicsit unom. Elkezdtem keresni valami mást, amiben lehet fejlődni, a havi keresetnek csak a tudásom szab határt, és kötetlen munkaidőben lehet csinálni. Mindenki nagy meglepetésére ez a PÓKER. 

A pókerrel 2 éve ismerkedtem meg, kipróbáltam a CG-t, ami nem jött be, azután tornákat játszottam, kevés sikerrel, úgy -2%-os ROI-val nagy mintán. A bankroll menedzsmenttel nem foglalkoztam, tönkre is mentem sokszor. Úgy a 20-ik $100 befizetése után határoztam el, hogy akkor legyen elég a regek etetéséből, lekezdek tanulni. Jöttek is kisebb sikerek, de nem igazán éreztem áttörést.

Most tavasszal elmentem egy Pókerakadémia találkozóra, amit a Doyle pókerklubban rendeztek. Elkezdtem beszélgetni O-val. Megkérdeztem tőle, hogy mit játszik, mondta hogy Hedzzapokat.

????

Mi az a Hezzap, kérdeztem én.

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://husng.blog.hu/api/trackback/id/tr505363264
süti beállítások módosítása