Mottó

Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a megváltoztathatót, Türelmet, hogy elviseljem a megváltoztathatatlant, Bölcsességet, hogy megkülönböztessem a kettőt!” (Marcus Aurelius)

Csak tömören, a lényeg

641stone próbálkozásai HUSNG műfajban

Állandó oldalak

2013.06.16. 05:29 husng

ByBy hyper. Hello Turbo.

641stone_2013_07_all_1371352957.png_583x293

http://www.pokerakademia.com/hirek/pokerakademia_com/meghivo_viii_poker_akademia_forumtalalkozo_aprilis_25_en/

Ide elmentenm Találkoztam O val, és panaszkodtam neki, hogy mekkora köcsög volt az, aki kitalálta, hogy legyen variancia is a pókerben. Hogy a hyperbe két kanállal rakott varianciát a jóisten. Hogy mekkora lúzer balfasz vagyok. Hogy nyerni szeretnék.

Erre O azt monda, hogy keressem meg, hátha tud nekem segíteni. Hazamentem, és szinte azonnal írtam O-nak, aki legnagyobb meglepetésemre nagyon gyorsan válaszolt, és elkezdett velem foglalkozni Turbo HUSNG műfajban.

Csak kb 2 hónap múlva jöttem rá, hogy 2013-ban április 25-én volt a karácsony, legalábbis számomra.

Felmentem $7-re, az all time grafikonom végre pluszba került. Sokat elemzek, tanulok, mindent megteszek, hogy mihamarabb fel tudjak lépni $15-re. 

Ami nagyon nehezen megy, az az, hogy megálljam, hogy csak 1 asztalon játsszak. Az eszemmel tudom, hogy nagyon fontos, hogy maximálisan oda tudjak figyelni minden handre, mivel HUSNG-ben nem lehet lazítani, minden hand ugyanolyan fontos, ha egy handet is rosszul játszom meg, oda a winrate-m arra a meccsre. 

Amikor elkezdtem játszani $7-en, rögtön az elején elbizonytalanodtam kb. 20 SNG után, visszaléptem $3.5-re. Most már túl vagyok 200 SNG-n, és megjött a magabiztosság érzésem. Nagyon sokat köszönhetek O-nak, aki hetente coachol. 

A coaching elengedhetetlenül fontos a póker minden fajtájában, így a HUSNG-ben is. Olyan egyszerű, magától értetődő dolgokat tanulok, amiket könnyű betartani, és mégis varázslatos hatásuk van. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: poker turbo grafikon HUSNG Heads Up


A bejegyzés trackback címe:

https://husng.blog.hu/api/trackback/id/tr465363260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása