Mottó

Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a megváltoztathatót, Türelmet, hogy elviseljem a megváltoztathatatlant, Bölcsességet, hogy megkülönböztessem a kettőt!” (Marcus Aurelius)

Csak tömören, a lényeg

641stone próbálkozásai HUSNG műfajban

Állandó oldalak

2013.09.19. 11:50 husng

Szeptember végén

Bár azt ígértem magamnak, hogy $7-en letolok 1000 SNG-t, a harmatos mezőny és a coachom biztatására elkezdtem $15-ön tolni a 4 man turbo HUSNG-ket. A szokásos limitváltási para után, mármint h rögtön az első kettőt elvesztettem és loholtam vissza $7-re önbizalmat gyűjreni. Pár nyerés után vissza $15-re. Most már letoltam 30-at itt, és megjött az önbizalmam. Nem durvább a mezőny mint $7-en, bár lehet h 30 game után botorság ilyesmit kijelenteni. Nyugodt majd akkor leszek, ha van innen 800 SNG-m 25%-os ROI-val.

Ebben a hónapban még legalább 200-at le kell tolnom ezen a limiten. Minden napra elosztva ez 10 db / nap, ami szerintem simán teljesíthető még így munka mellett is.

Ha még egyszer kezdeném a pókert, akkor tuti csakis HUSNG-t választanék. Sehol máshol nincs ilyen fasza órabér, és ami a legfontosabb, hogy a fish csak a tiéd. Nincs még 7 ember az asztalnál aki arra vár, hogy a fish hibázzon. Csak ti vagytok ketten és a pecabot. Ha le is mákol párszor vagy sokszor, nem baj, mert minél többet játszotok, annál több zsét fog áttolni neked.

Megtanultam örülni a vesztésnek. :-) Ugyan nem vagyok ilyenkor igazán boldog, mert hát akit elcsapott a villamos, annak a mosolya ritkán őszinte. Ha berakom AQo-val 14 BB-n és a fish lecallol K9o-val és esik neki, akkor már nem szaggatom a hajam, nem kurvaanyázok, nem rendezek jelenetet magamnak. Simán csak örülök, mert amíg így tudunk együtt játszani, kedves kis halacskák, addig csak játsszunk minél többet, 3beteljetek csak 70%-ban, ne limpeljetek, mert csak a puhapöcsök limpelnek, emeljetek csak mindig 3-5x-et preflop, mindig barrelezzétek legalább 2 utcát a 3bet potokat, callozzatok A magassal 3 utcát, toljátok be a maradék stacketeket egy 7-es magas gutshottal. Majd stone bácsi vesz a gyerekeinek fagyit a pénzetekből, és ha jók lesztek, akár nektek is veszek egy "HUSNG Bible"-t. Majd hónap elején feltöltötök újabb dollárokat a számlátokra, és újult erővel vetitek bele magatokat a játékba, hogy igen, most már nem lesz szerencséd köcsög stone, most lejavullak ha addig élek is, majd megmutatom neked, és ha mégsem, akkor nem baj, mert jön következő hónapban is a fizetésem, megint befizetek, de most már ravaszabb leszek, any2-val foglak 3betelni, minden limpedre rátolom, úgyhogy vigyázz, reszkess, mert én nem vagyok fish, csak te voltál túlságosan szerencsés az elmúlt egy évben.

így éldegélünk csendesen egymás mellett a fishek és én.

Jó éjszakát, gyerekek!

1 komment

Címkék: poker turbo heads up HUSNG 4 fős HUSNG Bible HUSNG Biblia


A bejegyzés trackback címe:

https://husng.blog.hu/api/trackback/id/tr625523464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pancake00 2013.09.23. 17:37:34

Kedves Stone!
Kérhetek egy e-mail címet, ahol feltehetnék néhány kérdést, ugyanis sok sikertelen próbálkozás után, most én is a Hu sng-k világában akarok sikeresen talpon maradni!
süti beállítások módosítása