Mottó

Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a megváltoztathatót, Türelmet, hogy elviseljem a megváltoztathatatlant, Bölcsességet, hogy megkülönböztessem a kettőt!” (Marcus Aurelius)

Csak tömören, a lényeg

641stone próbálkozásai HUSNG műfajban

Állandó oldalak

2012.06.13. 15:19 husng

Sziasztok

Egy darabig MTT SNG-ztem, kb 3%-s ROI-val. Hamar rá kellett jönnöm azonban, hogy a postflop játékom csapnivaló, ezért elkezdtem egy kis HU SNG-t nyomatni $1.5-ön A PS-en. Ultraszarul ment.

Letoltam 1200-at kb, -4.5%-os ROI-val. Elbasztam egy csomó időt, mert azt gondoltam, hogy ez csak úgy menni fog, nem kell tanulni, elemezni semmit, hogy ilyen kis téten csupa fish van. Hát igen. Vannak elegen. Többek között én is. :)

A munkám miatt azonban egyre kevesebbet tudok MTT-vel foglalkozni, játéktudásom csiszolni, így jött az elhatározás, hogy hyper turbo heads up játékot fogok játszani. De hogy kezdjem el? Amit eddig csináltam, az tuti rossz, az eredmények igazolják. Egyáltalán mi számít itt jónak? Milyen bankroll kell hozzá? Milyen szoftverek? És hogy lehet fejleszteni a játékunkat?

Erről szól ez a blog.

Szólj hozzá!

Címkék: HUSNG


A bejegyzés trackback címe:

https://husng.blog.hu/api/trackback/id/tr654585922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása