Mottó

Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a megváltoztathatót, Türelmet, hogy elviseljem a megváltoztathatatlant, Bölcsességet, hogy megkülönböztessem a kettőt!” (Marcus Aurelius)

Csak tömören, a lényeg

641stone próbálkozásai HUSNG műfajban

Állandó oldalak

2013.08.30. 17:51 husng

Augusztus végi helyzetjelentés

Webfejlesztőként dolgoztam szinte egész életemben. Volt jó, még jobb, és legszarabb munkahelyem. Volt ahol gyomorgörccsel keltem reggel, hogy bemenjek lenyomni 10-12 órát az állandó basztatások, határidők, bugvadászatok közé. Volt ahova örömmel mentem be, ahol nem hajtottak halálra, ahol ha problémám volt a munkámmal segítséget kaptam. Volt amire szívesen emlékszem, volt amit a pokolba kívánok.

O segítségének köszönhetően egyre többet tudok meg a HUSNG-ről. Nagyon lelkiismeretesen oktat, és tekintettel az életmódjára, hogy inkább éjszaka dolgozik, igen figyelemre méltó, hogy ma hajlandó volt reggel 7-kor felkelni hogy egy kis tudást pumpáljon a fejembe. Igazán nem tudom, hogy hogy köszönjem meg neki a segítségét, mert amit átad nekem, az megfizethetetlen.

Találtam egy új módszert a tanulásra. A Camtasia-val felvett sessionjainket kiexportálom mp4-be, és rátöltöm a telefonomra. Naponta 2 órát töltök utazással a munkahelyemre meg vissza, és ezt az időt használom ki, nézem a videókat és hallgatom fejhallgatóval. Nem mondom hogy egyszerű, már kétszer továbbmentem a metróval mint kellett volna, egyszer meg rossz irányba szálltam fel. :-)

Ma 2 szuper dolog történt velem. 

1. Átléptem a $1500-at bankrollban, ami tekintettel arra, hogy év elején $100-zal indultam, nem kis teljesítmény.

2. Ma fordult elő velem először, hogy amikor észrevettem egy általam Giga Fishnek jelölt fickót egy 4 fős HUSNG lobbyban, hogy elsőnek beült és én is beültem mellé, azonnal elhagyta a lobbyt. :-) Nem játszottunk sokat, kb. 200 handet, de megtisztelő volt számomra, hogy lelépett. Ezzel elismerte, hogy jobb vagyok nála. Meg persze azzal is, hogy áttolt nekem 4 BI-t az idióta megadásaival.

Tervek idénre:

1. Letolok legalább 1000 $7-es Turbo HUSNG-t. Ezen nagyon jó ROI hozható, és $7-en rengeteg a fish, csak le kell halászni. 

2. Év végére $30-on fogok játszani. Bár ott már sok a reg, de tudom, hogy meg tudom találni a leakjeiket, és képes leszek apasztani a bankrolljukat.

Gl az asztaloknál!

Szólj hozzá!

Címkék: poker turbo heads up HUSNG 4 fős


A bejegyzés trackback címe:

https://husng.blog.hu/api/trackback/id/tr895379098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása